تناسب-اندام-در-طب-سنتی

تناسب اندام در خانه + روش کاملا بدون عوارض طب سنتی

برای تناسب اندام در خانه باید به هر چیزی که به‌ بدن خشکی بدهد رجوع کرد. مثل اسهال و تعریق و تقلیل در غذا خوردن و خواب کم و استحمام خشک که در آن آب استعمال نشود. به خوردن ادویه جات حار (گرم) …

5/5 - (7 امتیاز)

برای تناسب اندام در خانه باید به هر چیزی که به‌ بدن خشکی بدهد رجوع کرد. مثل اسهال و تعریق و تقلیل در غذا خوردن و خواب کم و استحمام خشک که در آن آب استعمال نشود. به خوردن ادویه جات حار (گرم) و خشک مانند فلفل دارچین و از این قبیل روی اورند. ورزش بلغم سوز انجام دهند.

ورزش دفع  کننده بلغم

قبل از ناهار بیست دقیقه تند پیاده روی کنید که بدن کاملا عرق کند و ضربان قلب بالا برود و تنفس به تواتر بیفتد و وقتی کاملا عرق کردید پیاده به خانه بیایید تا عرقتان خشک شود، بعد به حمام بروید زیر دوش آب ولرم (نه سرد و نه گرم) و بدن رو لیف و صابون بزنید سپس از حمام بیرون بیایید و بخوابید و وقتی بیدار شدید ناهار بخورید.

نکته:

زمانی که می خوابید نباید کسی شما رو بیدار کند و یا از این قبیل عوامل موجب بیداری شما شود و باید خودتان بطور طبیعی بیدار شوید

هرروز زمان خوابتان را محاسبه و یادداشت  کنید و مشاهده می کنید هر روزی که می گذرد زمان خواب کمتر می شود مثلاً شخصی روز اول سه ساعت می خوابد، روز بعد می شود دوساعت و چهل و پنج دقیقه و….

و این کار را باید تا زمانی ادامه داد که زمان خواب بعد از حمام به نیم ساعت برسد و کمتر از آن نشود و بعد از آن ورزش را ادامه ندهید‌.

این کار را حدودا به مدت سه هفته انجام دهید اما

توجه: اگر شخصی بعد از چند روز زمان خوابش به نیم ساعت رسید باید ورزش را قطع کند و ادامه ندهد

زیرا طول درمان باتوجه به مقدار بلغم موجود در بدن هر فرد متفاوت است.

توصیه های تغذیه ای برای تناسب اندام در خانه :

  • کم کردن غذا
  • پرهیز از غذاهای رنگارنگ
  • هر روز ناشتا حمام کردن
  • خوردن غذاهای لاغر کننده مثل ماهی تازه، تخم مرغ، طلع (خرمای نارس ) و گردو
  • پرهیز از غذاهای چاق کننده مثل گوشت، شیر و…

تاثیر چاقی بر روی کبد

داشتن اضافه وزن و چاقی سرعت پیری کبد را افزایش می دهد. به گفته محققان به ازای افزایش هر ۱۰ واحد BMI، کبد ۳/۳ سال پیرتر می شود. جراحی کاهش وزن تأثیری روی سن کبد ندارد و این در حالی است که افراد چاق و دارای اضافه وزن بیشتر مستعد ابتلا به بیماری هایی مثل سرطان کبد و مقاومت به انسولین هستند.