طرز تهیه فالوده سیب

طرز تهیه فالوده سیب، درمان تپش قلب و افسردگی

به بیمارانی که تپش قلب ، افسردگی، احساس ضعف یا خستگی و کسالت، کمخونی و …. دارند توصیه می شود هر روز ازین فالوده استفاده کنند، بنا به نظر پزشک معالج می توان این فالوده را با عرقیات مناسب …

5/5 - (6 امتیاز)

طرز تهیه فالوده سیب با عسل و گلاب:

طرز تهیه فالوده سیب داروی خانگی تپش قلب و افسردگی : ۲ عدد سیب درختی را پوست کنده و رنده کرده و یک قاشق عسل و یک قاشق گلاب و کمی زعفران ( فقط به اندازه تغییر رنگ این مخلوط ) به آن اضافه می کنیم، بهتر است این فالوده با سیب زرد یا سیب گلاب تهیه شود و ترجیحا از سیب قرمز و مخصوصا سیب سبز استفاده نشود.

در فصل به، میتوان نصف یک عدد به رسیده و شیرین را نیز به این فالوده اضافه کرد، بهتر است این فالوده پس از تهیه به زودی استفاده شود و برای وعده بعد نگه داری نشود، این فالوده گزینه خوبی به عنوان عصرانه یا حتی یک شام سبک می تواند باشد.

خواص فالوده سیب:

به بیمارانی که تپش قلب ، افسردگی، احساس ضعف یا خستگی و کسالت، کمخونی و …. دارند توصیه می شود هر روز ازین فالوده استفاده کنند، بنا به نظر پزشک معالج می توان این فالوده را با عرقیات مناسب مانند عرق بیدمشک یا بهار نارنج و یا شربت های دارویی مناسب استفاده کرد.

مزایای مصرف فالوده سیب برای زنان باردار:

در دوران بارداری نیز میتوان از این فالوده برای تقویت و رفع کم خونی و تپش قلب استفاده کرد و به علت وجود سیب ( و نیز به، اگر اضافه شود ) ، مقوی رحم و موجب حفظ جنین نیز می باشد.