رفع عطش در ماه رمضان

رفع عطش در ماه رمضان و درمان دل درد بعد افطار

با توجه به اینکه چند سالی است ماه رمضان در نیمه اول سال قرار دارد و ما با روزهای گرم و طولانی مواجه هستیم قطعاً تشنگی بیشتر از همیشه در زمان روزه داری احساس می شود و هر چه به افطار نزدیک …

4.5/5 - (8 امتیاز)

با توجه به اینکه چند سالی است ماه رمضان در نیمه اول سال قرار دارد. با روزهای گرم و طولانی مواجه هستیم قطعاً تشنگی بیشتر از همیشه در زمان روزه داری احساس می شود و هر چه به افطار نزدیک می شویم به نوشیدنی های بیشتری فکر می کنیم. برای رفع عطش در ماه رمضان و بعد از افطار با آب سرد می‌تواند برای شما بسیار آسیب زننده باشد.

حتی اگر از فرط تشنگی افطار خود را با آب سرد باز می کنیم، با عطشی که در طول روز و در حین روزه گرفتن برای شما ایجاد می‌شود چه خواهید کرد ؟

اما با گذشت چند ساعت از شدت خوردن مایعات دچار دل درد و سنگینی و احساس های ناخوشایند دیگری می شوید . برای از بین بردن عطش بعد از افطار راه های مختلفی وجود دارد که در این مطلب شما را با یکی از این راهکارها آشنا می‌کنیم.

نوشیدن چای سرد یا آیس تی

چای سرد یا آیس تی از جمله نوشیدنی هایی است که این سال ها به عنوان یک نوشیدنی پرطرفدار و حتی لاکچری در بین جوان ها طرفداران خود را پیدا کرده است اما همین نوشیدنی که اتفاقا بسیار کم هزینه و مفید است میتواند عطش شما را به سرعت فروکش کند برای درست کردن چای سرد در خانه کافیست چای دم کرده را از صافی گذرانده و در یخچال قرار دهید و بعد از سرد شدن بنوشید

انواع دیگر چای سرد

چای سرد به صورت بسته بندی و آماده قابل تهیه است اما همچنین توانید می توانید چای سرد را با طعم های مختلف در خانه درست کنید.
از جمله موادی که میتوانید برای طعم دار کردن چایی سرد استفاده کنید به موارد زیر می توانیم اشاره کنیم
لیمو ترش؛ با اضافه کردن مقداری لیموترش و شکر به چای یک چای سرد خوشمزه لیمویی برای خود تهیه کنید همچنین می توانید از برگهای گل شاه پسند استفاده کنید. پیشنهاد دیگر ما اضافه کردن مقداری آناناس و برگهای تازه ریحان به چای است. عسل و زنجبیل نعنا هندوانه و ریحان از دیگر طعم دهنده ها به چای سرد هستند.

خواص چای سرد

با چای سرد می توانید نیاز بدنتان به آب در طول روز را تامین کنید و همچنین ویتامین ها و مواد معدنی سرشاری را به بدن خود وارد کنید.

تیم تحریریه مامامی آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما را در این ماه مبارک دارد .