قند رنگی , قند تزیینی

آموزش طرز تهیه قند رنگی , کوچولوهای دوست داشتنی / دستور اصلی

شکر و گلاب رو باهم مخلوط میکنیم . گلاب یا عرق هل رو تا جایی اضافه میکنیم که شکر به صورت ماسه ای در بیاد.اگه زیاد استفاده کنین موادمون شل میشه .از وانیل یا هر اسانس دیگه ای هم میتونید …

4.4/5 - (8 امتیاز)

سلام به کدبانوهای عزیز، توی این متن آموزش طرز تهیه قند رنگی تزیینی رو به شما ارائه خواهیم داد . قند های رنگی خوشگل خاص که نظر خیلی ها رو به خودش جذب میکنه .

با قند رنگی مهمون هاتون رو خوشحال کنید .

بریم سراغ آموزش ساده قند رنگی تزیینی که مثل همیشه با معرفی لیست مواد اولیه آغاز میشه.

مواد لازم جهت تهیه قند رنگی تزیینی :

  • شکر : نصف لیوان
  • گلاب یا عرق هل : 2 قاشق مربا خوری
  • رنگ خوراکی : چند قطره از هر رنگ

طرز تهیه قند رنگی :

شکر و گلاب رو باهم مخلوط میکنیم . گلاب  یا عرق هل رو تا جایی اضافه میکنیم که شکر به صورت ماسه ای در بیاد.اگه زیاد استفاده کنین موادمون شل میشه .

از وانیل یا هر اسانس دیگه ای هم میتونید استفاده کنید . بعد برای اینکه به رنگ های خوشگل در بیان میتونید از رنگ خوراکی یا رنگ های طبیعی مثل : زعفران , لبو , آب آلبالو , . . . استفاده کنید فقط در استفاده از مقدار این مواد هم دقت کنید که شل نشه .

میتونید مواد رو به چند قسمت تقسیم کنید و هر قسمت رو به یک رنگ در بیارید .

بعد مواد رو داخل قالب فنری بریزید و منسجم کنید و توی یک ظرفی که کاغذ روغنی انداختین قرار بدید .

مواد رو چند ساعتی در دمای اتاق بزارید تا خشک بشن و بعد خیلی راحت جدا کنید .

حالا قند رنگی تزیینی آماده شده و میتونید از مهمان های خودتون با این قند های درخشان و رنگی رنگی در کنار یک چای گرم پذیرایی کنید . 

روز زیباتون به خیر

اگر درباره طرز تهیه قند رنگی و یا قند رنگی تزیینی و یا قند تزیینی برای پذیرایی یا از این دست مطالب سوال دارید حتما متن بالا را که درباره طرز تهیه قند تزیینی رنگی در منزل تهیه شده است را مطالعه کنید.