افزایش-قوای-جنسی-مردانه

آیا میدانید دلایل سرد شدن آقایان در روابط زناشویی چیست ؟

شاید سوالی برای شما مطرح شده باشد که “علت سردی مردان در روابط زناشویی چیست ؟” آیا باید به دنبال درمان آن باشیم و یا یک دوره گزرا دارد ؟ برای بهتر شناختن این مسئله باید 2 قدم زیر را پی گرفت :

اقدم اول:

گاهی خانم یک رفتاری میکند مثلا مشاجره یا بحث و جدلی که باعث میشود که آقا در روابط جنسی اش هر چقدر هم که اکتیو و فعال بوده باشد ،سرد میشود. …

5/5 - (10 امتیاز)

تغییر رفتار آقا در روابط جنسی به چه دلیل هست؟!

شاید سوالی برای شما مطرح شده باشد که “علت سردی مردان در روابط زناشویی چیست ؟” آیا باید به دنبال درمان آن باشیم و یا یک دوره گزرا دارد ؟ برای بهتر شناختن این مسئله باید 2 قدم زیر را پی گرفت :

قدم اول:

گاهی خانم یک رفتاری میکند مثلا مشاجره یا بحث و جدلی که باعث میشود که آقا در روابط جنسی اش هر چقدر هم که اکتیو و فعال بوده باشد ،سرد میشود.

سرد شدن آقایان به سبب بد رفتاری خانم در زندگی ما متاسفانه خیلی اتفاق می افتد.

بعضی از خانم ها متاسفانه بحث و جدل خودشان را وارد فضای جنسی خودشان میکنند.برای مثال خانمی از مادر شوهر خود دلخور است و یک ساعت قبل از نزدیکی اظهار خشم میکند و میگوید أه با این مادرت …
یا مثلا شوهرش چیزی را که خانگ میخواسته برایش تهیه نکرده ،قبل از روابط جنسی به همسرش میگوید تو که عرضه ی خرید این مانتو رو نداشتی چطور میخوای این زندگی رو اداره کنی؟

نتیجه ی این عمل و رفتار خانم سرد شدن آقا در کل روابط علی الخصوص روابط جنسی هست.مخصوصا اگر این بحث ها در تایم نزدیک به رابطه ی جنسی اتفاق بیفتد.
گاهی از اوقات بداخلاقی های خانم منجر به سرد شدن آقا میشود.

خانم هایی هستن که معترض هستند از اینکه همسرانشون قبلن گرم بودند اما الان روابط سرد و خشکی دارند.
آیا این مسئله منوط بر این هست که آقا واقعا سرد مزاج شده یا خیر؟!

اما وقتی ریشه یابی میشود متوجه این میشویم که بله بد اخلاقی هایی بوده که در یک برهه از زمان داشته،بنابراین باید جلوی این سری از مسائل گرفته بشود و پشگیری شود که این قدم اول محسوب میشود.

اما قدم دوم …

قدم دومی که میتوانیم در زندگی برداریم علاوه بر بحث محبت بحث کنترل رفتاری در خانم هست،یعنی خانم باید بتواند رفتارش را توری کنترل کندکه به هیچ عنوان اون بداخلاقی ها را وارد فضای جنسی اش نکند و بروز ندهد.

حدالامکان سعی کند که مسائل پیش آمده را با نامه ی عاشقانه( که در اینده در موردش مطلب گذاشته میشود)انتقال دهد تا مشکل حل شود.بنابراین خیلی از اقایان سرد مزاج نیستند به خاطره رفتار ها و به خاطره یک سری از برخورد های نادرست خانم ها در مراحل زندگی هست که باعث میشود آقا نسبت به روابط جنسی سرد شود.مثلا در دوران بارداری آقا رابطه خواسته و خانم دست رد به سینه ی آقا زده است.

قابل توجه خانم ها:آقایان نسبت به این رفتارها حساس هستند بنابراین خانم ها بای خیلی حواسشان را جمع کنند و خیلی روی رفتار هایشان کنترل داشته باشند چرا که کوچکترین رفتار اشتباه به شدت روی فاز جنسی آقا اثر منفی دارد و آقا را سرد میکند.

بحث محبت در این جا برای خانم هایی که تا به الان رفتارهای اشتباه را داشتند بسیار اثر بخش است در برگرداندن آقایان در روابط جنسی و گرم شدن آنها .

افزایش قوای جنسی ( افزایش قوای مردانگی )

در روابط زناشویی ، بدن مرد باید به اندازه کافی خون به سیستم تناسلی برسد و هورمون های جنسی تراوش کند و انرژی فرد تامین شود، باید از این غذاها استفاده کرد؛ غذاهای دریایی که حاوی روی، سلنیوم و ید است، شکلات تلخ که محرک سیستم مغزی است، زنجبیل که باعث افزایش خونرسانی به دستگاه تناسلی مرد و زن می شود. زیتون سبز برای مردان و زیتون سیاه برای زنان و سیب که سبب تحریک و افزایش قوای جنسی می شود.

همچنین برای پیشگیری از اختلال نعوذ در مردان مصرف روزانه یک لیوان آب انار طبیعی توصیه شده است. میگو، سبزیجات برگ پهن مثل کاهو، گوجه فرنگی و روغن زیتون با تامین مواد لازم قدرت اسپرم سازی را افزایش می دهد.

اسفناج که سرشار از منیزیم است و سبب گشاد شدن رگ های خونی و جریان بهتر خون در اندام تناسلی می شود. لیموترش که به تولید و تحرک سلول های اسپرم کمک می کند. زغال اخته که با زدودن کلسترول رسوبی در رگ ها تاثیر کوتاه مدتی بر جریان خون داشته و بعضی از متخصصان تغذیه از آن به عنوان ویاگرای طبیعی نام برده اند.

سوپ جو، عسل، اووکادو، انجیر، بادام، مارچوبه و جگر که به علت داشتن ویتامین B6 به تولید هورمون مردانه تستوسترون کمک می کند. این را هم بدانید بر طبق نظر حکمای چینی جوشاندن و خوردن مارچوبه به مدت سه روز متوالی سیستم تناسلی مرد و زن را تقویت کرده و برای بعضی بیماری های جنسی و کلیوی استفاده می شود. ریحان و اسطوخودوس هم یکی از موادی است که بوی آن محرک قوای جنسی در زنان است. البته به یاد داشته باشید تاثیر این غذاها بر روی قوای جنسی اشخاص متفاوت است.