نژاد پرستی در انگلستان سبب افزایش خطرات زایمان میشود

نژاد پرستی در انگلستان سبب افزایش خطرات زایمان میشود

امتیاز دهید post

عدم حس امنیت و نادیده گرفتن مشکلات شدید پزشکی زنان باردار در انگلستان به دلیل نژادپرستی خطر مرگ ومیر آنها را افزایش می دهد.

در انگلستان افزایش مرگ و میر زنان باردار نژادهای مختلف، تاثیر تبعیض نژادی بر مراقبت های مادران را نشان می دهد.

احتمال مرگ و میر زنان در دوران بارداری و زمان زایمان، در زنان سیاه پوست 4 برابر و زنان آسیایی و نژاد مختلط 2 برابر بیشتر از سفیدپوستان است. بر اساس تحقیق یک ساله درباره “بی عدالتی نژادی” توسط موسسه خیریه Birthrights، زنان سیاه‌پوست، آسیایی و نژاد مختلط از تبعیض نژادی در مراقبت‌های زایمان آسیب می‌بینند.

طی این تحقیقات این زنان باردار در زمان بارداری خود احساس ناامنی می‌کنند، از رسیدگی های پزشکی و تسکین دهنده های درد محروم می‌شوند، با برخوردهای شدید نژاد پرستانه و کلمات نامناسب مواجه می‌شوند.

مطالب پیشنهادی:

آیا استرس در دوران بارداری باعث زایمان زودرس میشود؟

سیستم امنیت بین المللی (NHS ) کارگروهی برای مقابله با نابرابری‌های زایمان تشکیل داده است که استراتژی سلامت زنان با الویت باروری، بارداری، از دست دادن بارداری و حمایت پس از زایمان را پیگیری می کند. این سیستم با سرمایه گذاری 7 میلیون پوند تلاش می‌کند تا اطمینان حاصل کند که حداقل 75 درصد از زنان باردار سیاه‌پوست، آسیایی و اقلیت‌ها تا سال 2024 توسط ماماهای مشابه در طول و بعد از بارداری مراقبت می‌شوند.
منبع: خبرگزاری موج