دکوراسیون داخلی

5 نکته مهم دکوراسیون داخلی که نباید انجام داد

5/5 - (7 امتیاز)

در موضوع قبل به باید های دکوراسیون داخلی منزل برای شما توضیح دادیم اما در اینجا میخواهیم نکات منفی که باعث میشود تا اشفتگی دکوراسیون شما به چشم همه بیاید میشود .

نکاتی مهم و کاربردی درباره ی نباید های دکوراسیون داخلی منزل :

در یک زمینه زیاده روی نکنید :

تعادل در دکوراسیون داخلی نقش به سزایی دارد .
شما نباید در چیزی که آن را دوست دارید افراط کنید.
به عنوان مثال اگر از طرح خال دار خوشتان می آید، تنها در یک الی دو مورد از وسایل منزلتتان  استفاده کنید . با رعایت این نکته آن طرح را خاص تر نشان میدهید . هیچ وقت یک طرح را برای کل خانه استفاده نکنید .

از یک شکل شدن اتاق ها خودداری کنید :

هر فضا در منزل شما در جایگاه خودش باید خاص باشد بنابراین سعی کنید که تمام فضای خانه را یک شکل نکنید .
برای مثال اگر شما به رنگ سبز علاقه دارید از رنج های مختلف این رنگ در فضا های خانه استفاده کنید.

قاب های روی دیوار نامتقارن نباشند :

تفاوتی ندارد که در قاب شما چه نوع عکسی وجود دارد مهم این است که قاب های شما باید به صورت مستقل از هم یا به صورت یک مجموعه در کنار هم قرار گیرند .
وقتی میخواهید دو قاب را روی دیوار در کنار هم قرار دهید آن ها را یا به صورت موازی در کنار هم یا عمودی روی هم قرار دهید. به صورد استاندارد فاصله قاب ها باید بین 5 الی 15 سانتی متر باشد.

تعادل رنگ ها :

بسیاری از افراد از اینکه یکسری از رنگ ها را استفاده کنند میترسند . این کار به زیبایی خانه شما لطمه میزند . برای اینکه محیط خانه خود را گرم تر کنید حتما نباید از رنگ های جیغ و تیره استفاده کرد . شما می‌توانید از رنگ های کرم ، خاکستری ، زرد ، آبی کمرنگ استفاده کرد ، این رنگ ها به خانه شما گرما و جذابیت میبخشد .

هویت خانه شما :

منزل شما نشان دهنده شخصیت شماست . شما میتوانید عکس های خانوادگی ، نقاشی های کودکانتان ،  آثار هنری را قاب کرده و از دیوار بیاویزید . پذیرایی خانه شما محل خوبی برای این کار است .