mamame.ir مامامی

در مامامی به همه ی سوالات شما درباره مسائل زنان و مادران پاسخ می دهیم

مامامی با هدف جمع آوری و انتشار مطالب مفید و دست اول، با رعایت اصول حرفه ای و در چهارچوب عرف و قانون جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده . سعی کرده ایم در این سایت به همه ی نیازهای ….

امتیاز دهید post

مجله آنلاین مامامی با هدف جمع آوری و انتشار مطالب مفید و دست اول، با رعایت اصول حرفه ای و در چهارچوب عرف و قانون جمهوری اسلامی ایران راه اندازی شده . سعی کرده ایم در این سایت به همه ی نیازهای اطلاعاتی مخاطب، بخصوص زنان و مادران ایرانی، پاسخی جامع و قابل فهم داده باشیم. مقالات مامامی حاصل مطالعه ی تمام اطلاعات موجود در مورد یک موضوع خاص در کل فضای وب است.

گستردگی مقالات مجله اینترنتی مامامی

مطالب منتشر شده در مامی تحت چارت بندی زیر منتشر می شوند:

  • زنان و همسران
  • مادر و کودک
  • مد و زیبایی
  • سلامت
  • خانه داری
  • تفریح و گردشگری
  • کلینیک

هریک از این عنوانها دارای مقالات متعدد و کاربری در مورد مسائل مرتبط بوده و سعی شده موثق ترین اطلاعات در خصوصص موضوع مورد نظر منتشر شود.

اپلیکیشن مامامی را از اینجا دانلود کنید ?

تولید محتوا در مجله آنلاین مامامی

تولید محتوای سایت به عهده ی کارشناسان مجرب و تحصیل کرده و متعهد در موضوعات است و کارشناسان با صرف وقت زیاد و مطالعه ی جامع در هر موضوع بهترین مقالات را برای ارائه به مخاطب تنظیم می کنند. مطالب بعد از بررسی و کنترل توسط شورای سردبیری، تایید شده و در سایت منتشر می شوند و در دسترس عموم قرار می گیرند.

مامامی گپ

با ثبت نام در سایت و ورود به بخش مامامی گپ می توانید با دیگر کاربران سایت وارد گفت و گو شده و در مورد موضوعات یا سوالات مد نظرتان مشورت بگیرید.

مشاوره پزشکی مجله آنلاین مامامی

تیم مجله اینترنتی مامامی در صدد است با فراهم کردن امکان مشاوره اینترنتی توسط متخصصان هر حوزه برای کاربران، گام دیگری جهت تسهیل دسترسی به اطلاعات برای کاربران بردارد. از این طریق هر کاربر می تواند با ثبت نام و ورود به سایت با پزشک، کارشناس یا متخصص هر موضوعی که در نظر دارد وارد گفت و گو شده و سوالات خود را مطرح کرده و جواب بگیرد.

مجله آنلاین مامامی

رعایت اصول حرفه ای، قانونی و عرفی

مقالاتی که در مجله آنلاین مامامی دات آی آر، مطالعه می کنید به هیچ عنوان کچی مقالات سایت های دیگر نیستند. تیم تحریریه مامامی با صرف وقت و دقت در تهیه و تدوین مطالب علاوه بر رعایت اصول حرفه ای تولید محتوا، به سلیقه و وقت مخاطب احترام گذاشته و مطالب دسته اول و حرفه ای را منتشر می کند.

همچنین تمامی مطالب منتشر شده در این سایت در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی تدوین شده، و هیچ مطلب خلاف واقع و مبهمی در این سایت منتشر نمی شود. علاوه بر آن سعی کرده ایم در خلال ارائه اطلاعات و مقالات مفید به مخاطب، احترام به سبک زندگی، اصول و ارزشهای مخاطبین را در دستور کار قرار داده و در جهت جلب رضایت صد در صدی مخاطبین بکوشیم.